FANDOM

Cirucci Sanderwicci jinak známá také pod jménem Thunderwitch je 105. Arrancar v armádě Arrancarov Sosukeho Aizena. Je druhá Privaron Espada a jediná žena v této skupině.

Cirucci nosí oblečení podobné stylu Gothic Lolita v japonské módě. Má fialové vlasy a oči a pod očima fialové značky ve tvaru kapek. Má nafoukané rukávy a boty až po kolena. Nosí bílé bezprsté rukavice a punčochy připevněny podvazky k jejímu stehnům. Má i křídla, není však jisté, zda patří k tomuto outfitu či nikoliv. Hollow díra je na neznámém místě, maska sestává ze sponku na levé straně vlasů. Tato sponka však záhadně zmizela, když se po resurección opět změnila do původní formy. Nosí širokou krátkou sukni, ale sama říká, že se nebojí, že by někdo uviděl její kalhotky, protože má pod sukní chránič.

Cirucci se zdá být krutá, nafoukaná, necitlivá a trochu sadistické. Vždy zdůrazňuje jaké mají ostatní podobné rysy, dělala to například při Ishida. Nenávidí, když ji nepřítel napadne zatímco vypráví. Je ctižádostivá, udělá vše proto, aby porazila protivníka. Cirucci byla členkou Espada, její předchozí místo je neznámé. Později byla svržena ze svého místa, na její místo nastoupil jiný člen současné Espada a ona se stala druhou Privaron Espada.

Cirucci se zjevuje v anime při Ishida, který se objevil spolu s Peschem. Je dost krutá a po vyprovokován ukáže své resurección. Poté, jak Ishida trvale poškodil její křídla a nemohla je dále používat, odřízl si je. Přirovnávala to k tomu, jakoby si odřízla končetiny, ale říkala, že když jsou nepoužitelné, nemá důvod jejich víc mít. Ishida ji později úplně porazí, takže se vrací do své původní formy. Ishida ji nechal naživu, ale po jeho odchodu přicházejí Exequias, jejichž prací je odklízet mrtvých Arrancarov a zavraždí ji kvůli ztrátě její síly.

Cirucci je velmi dobrá strategické, při boji s Ishida se snažila napáchat co nejvíce škody, přičemž její snahou nebylo ani ublížit mu, ale zničit sloupy v místnosti, aby měli více místa pro boj. Zanpakuto se jmenuje Golondrina (špan. překl. Spolknout) a vypadá jako disk připevněný k Biččú, kterým švih po nepříteli. Resurección se uvolňuje frází "kakkire" (prekl. odtrhni) av uvolněné formě jí narostou křídla s půlměsíčité čepelemi. Má dlouhý ocas a velmi dlouhé ruce zakončené drápy. Z křídel dokázala vystřelit čepele po nepříteli a později se vrátili do jejího křídel. Tyto čepele byly velmi ostré, protože jejich kraje vibrovaly 1 100 000 - 1 300 000 krát za sekundu. Ishida je však dokázal porazit, protože částice kolem jeho Seele Schneider vibrovaly ještě rychleji. Ciruccine končetiny pohlcovaly velké množství Reiatsu, proto, když už je nemohla víc použít, odřízla si je a tím pádem mohla vše Reiatsu soustředit do jediné zbraně a tou byla čepel na konci ocasu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki