FANDOM

Charlotte Cuuhlhourne je jeden z fracción Baraggana Luisenbarna.

Charlotte je svalnatý muž s dlouhými fialovými vlasy, ľadovomodrými očima a dlouhými řasami. Hollow maska je na hlavě a místo jeho Hollow díry je neznámé.

Charlotte věří, že krása člověka pochází z jeho srdce a osobnosti a sebe považuje za nejkrásnější osobu na světě a dokonce se oslovuje "princezna". Velmi obdivuje Baraggana. Zvykne svým útokem dávat velmi dlouhé názvy a považuje sám sebe za velmi talentovaného v tomto oboru. Když Yumichika uvolnil pravý tvar Zanpakuto, uznal, že je skutečně krásné.

Charlotte byl povolán Baragganom, aby zničil jeden ze sloupů, které ukrývaly pravou Karakuri a tento sloup hlídal Yumichika Ayasegawa. Drtivou většinu boje se jen hádali, který z nich je ošklivý a když se zdálo, že Charlotte vyhraje, Yumichika uvolnil pravý tvar Zanpakuto a Charlotta zabil.

Techniky jsou Charlotta Cuuhlhourna krásný úžasný sladký ultra zábavný fantastický dramatický romantický sadistický erotický exotický atletický gilotínsky útok a je to obyčejný kop. Podařilo se mu však Yumichikovi zlomit ruku na třech místech. Další útok je Charlotta Cuuhlhourna krásný perfektní stylový nebezpečný psychický vzácný ekonomický kontinentální úžasný neuvěřitelný zářící útok také kop tentokrát s použitím meče. A cero se jmenuje Charlotta Cuuhlhourna krásné konečné svaté zázračné nádherné super ohromné sexy sexy kouzlo cero.

Zanpakuto se jmenuje Reina de Rosas (prekl. královna růží) a uvolňuje se frází "kirameke" (prekl. jiskry). V Resurrección má Charlotte skutečně originální úbor. Měl útok, kde pěstmi zaútočil na protivníka a jmenoval se Charlotta Chuuhlhourna krásný roztomilý chutný fanatický vodní dynamický soukromý hromový úder, avšak při slově soukromý si kousl do jazyka, proto zaútočil pouze poloviční silou. Speciální schopnost se jmenuje Rosa Blanca (prekl. Bílá růže) a spočívá v tom, že sebe a protivníka uzavře do růžového keře a nikdo kolem neucítíte jeho Reiatsu ani nic jiného. Toto se mu však stalo osudným, protože o to Yumichikovi šlo a nyní mohl uvolnit bez problémů své Zanpakuto.

V síti Wikia

Náhodná Wiki