FANDOM

Cero-je forma útoku používající u Menos,Arrancaru a Visardů. Skládá se ze silného vybuchu koncetrovane duchovní na energií.Zatímco většina vypouštěj z úst, někteří Arrancaři a Visardi můžou být schopni palbu Cera vypustit z rukou, prstech a dalších častích těl. To často vyžaduje, aby uživatel udělal určitou pózu.

Moc, síla, rychlost a výbuch oblasti Cera je zavisla na síle uživatele a jsou i někteří Arrancaři a Vizardi, kteří přišli na svou variaci Cera. Střelový čas Cera se relatvně rychle nabíjí.

Cero Doble- je změna prováděná Nelliel tu Odelschwanck tím že soupeř vystřelí Cero, ona ho spolkne a spojí s vlastním Cerem je tento útok silnější.

Cero Sincrético- je Cero prováděno Dondochakkou Bilstinem a Pesche Guatichem. Tento utok je že Pesche a Dondochakka vystřelí svoje Cero a Cera se společně spojí ale tento útok se ještě nedokončil.

Beautiful Charlotte Cuuhlhourne's Final Holy Wonderful Pretty Super Magnum Sexy Sexy Glamourous Cero - je variace Cera, které provadí Charlotte Cuuhlhourne. Přesto že má velmi dlouhý název a je ve tvaru srdce je to obyčejné Cero.

Gran Rey Cero je Cero, které umí používat pouze Espada a jej dovoleno používat. Provádí se to smícháním Arrancarský vlastní krve s Cerem. Výsledek je Cero s mnohem větší útočnou sílou a rychlostí stejně tak změna barvy jedinečné Espady.

Cero Oscuras je Cero používane Ulquirra Ciferem v jeho Resurreccion podobě.

Cero Metralleta je změna prováděná Coyote Starrkem když je Resurreccionu. Pomocí jeho pravé pistole Starrk je schopen vypustit příval Cera na soupeře