FANDOM

Apache je jednou z Fraccion Tii Haribel.

Apache je Arrancar s heterochromií,což znamená že že má každe oko jinak z barvené.Jedno je modré a to druhé má do hněda.Má krátke vlasy do modra, masku má na Hlavě ve tvaru rohu Díra hollow je na neznámém místě.

Apache je velmi netrpělivá, krůtá a velmi často se hadá s ostatníma Tiininých Fracciónů. K Tii je velmi loajální a velmi se naštvala na Toushira, že si dovolil na její paní pozvednout meč a nepochybuje o jejích schopnostech. Říká, že je jasné, že v žádném případě její paní nemůže prohrát. V anime byla ukázana i v Hollow podobě.

Apche bojovala spolu s Milo.Rosou a Sun-Sun proti Matsumoto a Hinamori. Po uvolnění Allona Je obě velmi snadno porazili, poté bojovali s Hisagim, Kirou a Ibou, Hisagi a Iba bojovali s Allonem a Kira léčil Hinamori a Matsumoto, Allon porazil Hisagiho i Ibu . Poté zautočil Yamamoto a nejenže snadno porazil Allona, vzapetí porazil Apache i její kamarádky.

Zanpakuto: Cierva (laň) uvolňuje se frází ˝tsukiagero˝(strkej). Zanpakuto se skládá z půlkruhu s ostny. Resurrección: Apache narostou rohy, tělo se pokryje hnědou srstí a pravé oko se jí zbarví do hněda. Schopnost: Quimera Parc- s Milo-Rosou a Sun-Sun promění ze svých levých rukou, netvora jménem Allon. Tento netvor je obrovský a nehorázně silný. Až tak že žádný shinigami ho nedokázal porazit (až na Yamamota).

V síti Wikia

Náhodná Wiki