FANDOM

Apacci je jednou z fracción Tii Harribel.

Apacci je Arrancar s heterochromie, což znamená, že má rozdílné zbarvené oči. Pravé je modré a levé má dohněda. Má krátké vlasy domodra, masku má na hlavě s rohem a pozice Hollow díry je neznámá.

Apacci je velmi netrpělivá, krutá a velmi často se házet s ostatními z Tiina fracción. Ke TII je extrémně loajální, velmi se nazúrila na Toushira, že si dovolil na její paní pozvednout svůj meč a nepochybuje o jejích schopnostech. Říká, že je jasné, že v žádném případě její paní nemůže prohrát. V anime ji ukázaly iv Hollow podobě.

Apacci bojovala spolu s Milo-Rose a Sung-Sun proti Matsumoto a Hinamori. Po uvolnění Allona obě velmi snadno porazili, museli jim přijít na pomoc Hisagi a Kira. Hisagiho Allon porazil a zatímco Kira se snažil vyléčit Matsumoto, musel jejich přijít zachránit Yamamoto. Yamamoto nejenže snadno porazil Allona, vzápětí zabil i všechny tři jeho pôvodkyne.

Zanpakuto se jmenuje Cierva (prekl. laň) a uvolňuje se frází "tsukiagero" (prekl. strkaj). Zanpakuto skládá ze dvou půlkruhů s ostny. Po Resurrección jí narostou rohy, pokryje se hnědou srstí a také pravé oko se jí zbarví dohněda jak měla to levé. Schopnost je Quimera Parc (prekl. opatrný přízrak) a spočívá v tom, že ona, Mila-Rose a Sung-Sun promění ze svých levých rukou netvora jménem Allon. Tento netvor je obrovský a nehorázné silný. Až tak, že žádný shinigami ho nedokázal porazit, jedině kapitán Yamamoto.

V síti Wikia

Náhodná Wiki